AGRAFKA OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000101211
NIP
9512040295
REGON
017500880

Brak dostępnych raportów KRS

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
b.d.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
b.d.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
b.d.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
b.d.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC CZERWCA 1976 ROKU, 4
Kod pocztowy
02-495
Rejestracja
2002-03-20
Rozpoczęcie działalności
2002-04-01
Kapitał zakładowy
250000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2) DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
AGRAFKA OUTSOURCING Sp. z o.o., funkcjonująca na rynku od 2002 roku, to doświadczonydostawca usług outsourcingowych, który specjalizuje się w operacyjnej obsłudze przedsiębiorstw oraz działaniach marketingowych. Należąca do grupy kapitałowej MNI S.A., spółka oferuje szeroką gamę usług w ramach dwóch głównych kategorii: Data Services oraz Call Center Services. W obszarze Data Services, AGRAFKA OUTSOURCING zajmuje się m.in. digitalizacją danych, zarządzaniem bazami danych, a także obsługą programów lojalnościowych i promocji. Usługi Call Center obejmują obsługę infolinii, telemarketing, badania rynku oraz pomoc w tworzeniu kampanii marketingowych. Klienci firmy reprezentują wiele branż, w tym usługi, FMCG oraz sektor paliwowy, co świadczy o szerokim zakresie ich działalności i zdolności do dostosowania się do różnych potrzeb rynkowych. Dzięki ciągłemu inwestowaniu w nowoczesne technologie, AGRAFKA OUTSOURCING potrafi skutecznie wspierać swoich klientów w pozyskiwaniu wiedzy o ich użytkownikach oraz w efektywnym dotarciu do nich z konkretną ofertą.
W skrócie
  • Centrum outsourcingowe z zakresu operacyjnej obsługi firm
  • Usługi w dziedzinie digitalizacji i zarządzania danymi
  • Call Center oferujące telemarketing i badania rynku
  • Wsparcie kampanii marketingowych i promocji
  • Działalność w wielu branżach, w tym FMCG i sektorze paliwowym

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Lark.pl posiada 500 udziałów, które stanowią 100% firmy.