SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI, PISM I DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU - PREZESA I SKARBNIKA. DLA WAŻNOŚCI INNYCH PISM I DOKUMENTÓW WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc osiągnęła 162 578 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 161 005 zł. Pozostałe przychody to 1573 zł.
Całkowite koszty wyniosły 161 005 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -14 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 162 578 zł w 2024 roku.
• 171 940 zł w 2023 roku.
• 171 940 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• -70 894 zł w 2023 roku.
• -70 894 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wynosi -63 tys. zł.
EBITDA Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wynosi -63 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
691 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -62 641 zł w
2024 roku.
• -73 270 zł w
2023 roku.
• -73 270 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
691 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -62 641 zł w
2024 roku.
• -73 270 zł w
2023 roku.
• -73 270 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wynosi 271 882 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 871 980 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -55 326 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 271 882 zł w 2024 roku.
• 355 490 zł w 2023 roku.
• 355 490 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 151 006
zł.
Koszty operacyjne Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wyniosły 223 646
zł.
Wynagrodzenia stanowią 68%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-12 745 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 151 006 zł w 2024 roku
• 177 139 zł w 2023 roku
• 177 139 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
68% w 2024 roku
•
73% w 2023 roku
•
73% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wyniosła 164 015 zł.
a
ktywa obrotowe to 164 015 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 218 047 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 217 995 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 52 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -63 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 218 047 zł w 2024 roku.
• 321 217 zł w 2023 roku.
• 321 217 zł w 2022 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła -39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wyniosły 52 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 218 047 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2656 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 52 zł w 2024 roku
• 65 zł w 2023 roku
• 65 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wykazała przychody na poziomie 162 578 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Wielkopolskie stowarzyszenie międzynarodowych przewoźników samochodowyc wykazała zysk netto większy niż 39% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 39% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
WIELKOPOLSKIE STOWARZYSZENIE MIĘDZYNARODOWYCH PRZEWOŹNIKÓW SAMOCHODOWYC