Agencja Wydawniczo Reklamowa Korso jest firmą, która od 1991 roku działa na rynkupodkarpackim, zdobywając reputację jako jedno z największych mediów regionalnych. Wydaje liczne portale informacyjne oraz tradycyjne tytuły prasowe, w tym portal Korso.pl, który dostarcza mieszkańcom Mielca najnowsze wiadomości z różnych dziedzin, takich jak sport, biznes, wydarzenia kulturalne i lokalne. Unikalną cechą tej agencji jest jej rozbudowana sieć portali, w tym Encyklopedia Miasta Mielca oraz inne regionalne platformy informacyjne, co pozwala na dotarcie do szerokiego grona czytelników i zapewnienie aktualnych informacji na temat życia w regionie. Oprócz działalności informacyjnej, Korso oferuje również możliwość reklamy, co stanowi dodatkowy kanał wsparcia lokalnych przedsiębiorstw oraz promocji wydarzeń. Misją agencji jest nie tylko informowanie, ale także integrowanie społeczności lokalnej, co potwierdzają różne wydarzenia patronowane przez firmę.
W skrócie
Wydawca portali informacyjnych w Mielcu i regionie.
Oferowanie aktualnych wiadomości z życia Mielca i powiatu mieleckiego.
Organizacja wydarzeń społecznych i kulturalnych.
Reklama i promocja lokalnych przedsiębiorstw.
Działalność od 1991 roku, największa sieć portali na Podkarpaciu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja wydawniczo reklamowa korso osiągnęła 2 183 498 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 181 419 zł. Pozostałe przychody to 2079 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 159 368 zł.
Zysk netto wyniósł 22 052 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 59 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 183 498 zł w 2023 roku.
• 1 886 561 zł w 2022 roku.
• 1 556 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 22 052 zł w 2023 roku.
• 27 034 zł w 2022 roku.
• -192 000 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja wydawniczo reklamowa korso wynosi 2 042 463 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
220 518 zł a 5 458 745 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 760 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 042 463 zł w 2023 roku.
• 1 848 119 zł w 2022 roku.
• 1 499 333 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja wydawniczo reklamowa korso wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,56% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja wydawniczo reklamowa korso wyniosła 1 445 350 zł.
a
ktywa trwałe to 140 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 305 350 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 445 350 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 664 788 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 780 562 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 445 350 zł w 2023 roku.
• 1 175 645 zł w 2022 roku.
• 1 249 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja wydawniczo reklamowa korso wyniosły 780 562 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 445 350 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 109 165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 780 562 zł w 2023 roku
• 532 611 zł w 2022 roku
• 633 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja wydawniczo reklamowa korso wykazała przychody na poziomie 2 183 498 zł.
Organizacja zarobiła 23 250 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1198 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 22 052 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3241 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1198 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku