SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1) JEDNOOSOBOWO PRZEZ PREZESA ZARZĄDU, Z TYM ZASTRZEŻENIEM, ŻE PREZES ZARZĄDU NIE BĘDZIE UPRAWNIONY DO JEDNOOSOBOWEGO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU PIKE W SPRAWACH ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH PIKE PRZEKRACZAJĄCYCH KWOTĘ 50.000,00 ZŁ; PRZY ŚWIADCZENIACH OKRESOWYCH WARTOŚĆ ZOBOWIĄZANIA OKREŚLA SIĘ ZA ROCZNY OKRES UMOWY A PRZY KRÓTSZYCH UMOWACH ZA CAŁY OKRES UMOWY, 2) ŁĄCZNIE PRZEZ PREZESA ZARZĄDU ORAZ JEDNEGO WICEPREZESA ZARZĄDU LUB DWÓCH WICEPREZESÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM PIKE JEST: 1. REPREZENTACJA I OCHRONA INTERESÓW GOSPODARCZYCH CZŁONKÓW PIKE, W SZCZEGÓLNOŚCI WOBEC ORGANÓW PAŃSTWOWYCH I UNIJNYCH, SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ORAZ INNYCH INSTYTUCJI I PODMIOTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH; 2. KSZTAŁTOWANIE I UPOWSZECHNIANIE ZASAD ETYKI W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ; 3. POPULARYZACJA IDEI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, W TYM MULTIMEDIALNYCH SIECI TELEWIZJI KABLOWEJ; 4. DZIAŁALNOŚĆ OŚWIATOWA ORAZ EDUKACYJNA W DZIEDZINIE KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ; 5. WSPIERANIE NALEŻYTEGO FUNKCJONOWANIA SYSTEMU USŁUG MEDIALNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI WOLNOŚCI ŚRODKÓW PRZEKAZU I RÓWNEGO DOSTĘPU DO DÓBR KULTURY; 6. KREOWANIE WARUNKÓW ROZWOJU LOKALNYCH MEDIÓW, W TYM NALEŻYTEGO WYNAGRADZANIA I ZARZĄDZANIA PRAWAMI UPRAWNIONYCH DO PROGRAMÓW LOKALNYCH; 7. DZIAŁANIE NA RZECZ EFEKTYWNEGO, PRZEJRZYSTEGO I SPRAWIEDLIWEGO SYSTEMU LICENCJONOWANIA UTWORÓW I PRZEDMIOTÓW PRAW POKREWNYCH.
Zrzesza blisko 70 firm z rynku mediów elektronicznych
Oferuje usługi dostępu do telewizji, internetu i telefonii
Reprezentuje ponad 90% rynku telewizji kablowej w Polsce
Organizuje projekty i wydarzenia wspierające lokalne media
Dostarcza porady prawne dla członków organizacji
firm, które stanowią kluczową część polskiego rynku mediów elektronicznych. W skład Izby wchodzą operatorzy szerokopasmowej komunikacji, a także producenci oraz dystrybutorzy sprzętu i usług, wspierających działalność operatorów. Członkowie PIKE mają zasięg w całym kraju, docierając do około 4,5 miliona abonentów, oferując różnorodne usługi, w tym dostęp do programów telewizyjnych, radiowych oraz usług internetowych i telefonii cyfrowej. Reprezentują oni ponad 90% krajowego rynku telewizji kablowej. PIKE pełni także funkcję reprezentacyjną na forach krajowych i międzynarodowych, będąc członkiem Krajowej Izby Gospodarczej oraz wpływając na polityki związane z rynkiem mediów. Izba angażuje się w różnorodne projekty oraz wydarzenia, takie jak festiwale i debaty, które mają na celu promowanie lokalnej telewizji i wzmocnienie jej roli w mediach. PIKE dąży do wspierania swoich członków poprzez dostarczanie porad prawnych i bieżących informacji na temat zmian w przepisach dotyczących branży mediów elektronicznych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
POLSKA IZBA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNE