SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD KIERUJE CAŁOKSZTAŁTEM DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z UCHWAŁAMI WZC, REPREZENTUJE JE NA ZEWNĄTRZ. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, W TYM ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU - W TYM PREZESA.
Centralne Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych i Spedytorów (CSPDiS) jestorganizacją, która zrzesza licencjonowane podmioty gospodarcze oraz firmy zajmujące się transportem drogowym. Jej działalność koncentruje się na wsparciu przedsiębiorstw transportowych w obliczu zmieniającego się prawa dotyczącego branży. CSPDiS oferuje szereg usług, które obejmują pomoc w uzyskiwaniu licencji na przewozy międzynarodowe oraz wsparcie w zakresie formalności związanych z transportem drogowym towarów. Organizacja angażuje się również w dystrybucję zezwoleń na wykonywanie transportu, udzielając istotnych informacji oraz porad dla swoich członków. CSPDiS dysponuje doświadczeniem w zakresie karnetów T.I.R. oraz zaświadczeń niezbędnych przy przewozie rzeczy. Obchodząc dwudziestolecie działalności, stowarzyszenie kontynuuje swoją misję, aby wspierać rozwój firm transportowych, dostosowując swoje usługi do dynamicznego otoczenia legislacyjnego. Zespół zarządzający CSPDiS, w skład którego wchodzą doświadczeni profesjonaliści, poprzez swoje działania dąży do podnoszenia jakości i efektywności transportu drogowego w Polsce.
Pomoc w uzyskiwaniu licencji na przewozy międzynarodowe
Dystrybucja zezwoleń na transport drogowy
Informacje o karnetach T.I.R.
Pomoc w pozyskiwaniu zaświadczeń dla kierowców
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centralne stowarzyszenie przewoźników drogowych i spedytoró osiągnęła 194 153 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 162 603 zł. Pozostałe przychody to 31 550 zł.
Całkowite koszty wyniosły 286 601 zł.
Strata netto wyniosła 123 998 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 38 831 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 194 153 zł w 2022 roku.
• 249 466 zł w 2021 roku.
• 203 361 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -24 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -123 998 zł w 2022 roku.
• -18 064 zł w 2021 roku.
• -25 292 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centralne stowarzyszenie przewoźników drogowych i spedytoró wynosi 538 543 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 181 911 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 107 709 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 538 543 zł w 2022 roku.
• 711 963 zł w 2021 roku.
• 696 484 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centralne stowarzyszenie przewoźników drogowych i spedytoró wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centralne stowarzyszenie przewoźników drogowych i spedytoró wyniosła 558 541 zł.
a
ktywa obrotowe to 558 541 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 558 541 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 545 478 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 063 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 111 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 558 541 zł w 2022 roku.
• 778 521 zł w 2021 roku.
• 804 610 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża operacyjna wyniosła -96%.
Marża netto wyniosła -64%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centralne stowarzyszenie przewoźników drogowych i spedytoró wyniosły 13 063 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 558 541 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 063 zł w 2022 roku
• 50 984 zł w 2021 roku
• 56 731 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
• 7% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centralne stowarzyszenie przewoźników drogowych i spedytoró wykazała przychody na poziomie 194 153 zł.
Organizacja Centralne stowarzyszenie przewoźników drogowych i spedytoró wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do CENTRALNE STOWARZYSZENIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH I SPEDYTORÓ