PARTNER PREMIUM SALATA to firm o prawie trzydziestoletniej tradycji, zajmująca siędostarczaniem artykułów biurowych, papierniczych i szkolnych. Powstała w 1993 roku i od tego czasu zyskała miano jednego z przodujących przedsiębiorstw w swoim regionie. W ich ofercie znajdziemy szeroki wybór galanterii biurowej, artykułów piśmienniczych, materiałów chemicznych, eksploatacyjnych oraz produktów spożywczych. Firma kieruje swoją ofertę do klientów detalicznych, instytucjonalnych, korporacyjnych, a także do małych i średnich przedsiębiorstw. W 2006 roku firma otworzyła swoją siedzibę - Galerię Biurową w Płocku, gdzie klienci mogą bezpośrednio zapoznać się z pełnym asortymentem produktów i usług.Szeroki wachlarz usług oferowanych przez PARTNER PREMIUM obejmuje m.in. grawerowanie i cięcie laserowe, nadruki reklamowe, niszczenie dokumentów i poligrafię. Firma zajmuje się również wykonaniem pieczątek, oprawą dokumentów i świadczeniem usług kserograficznych. Do dodatkowych usług należą także statuetki i trofea, które można dostosować do indywidualnych potrzeb klienta. W ofercie produktowej natomiast znajdują się artykuły spożywcze, higieniczne, środki czystości oraz szeroki asortyment biurowy od papieru, koperty i zeszyty, przez akcesoria komputerowe, urządzenia biurowe, po meble i wyposażenie gospodarcze. PARTNER PREMIUM dąży do pełnego profesjonalizmu w świadczeniu usług i wdraża innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają trendom w branży papierniczej i biuro-serwisowej.
W skrócie
Artykuły biurowe, papiernicze, szkolne
Galanteria biurowa, pisma, chemikalia
Grawerowanie i cięcie laserowe
Nadruki reklamowe
Niszczenie dokumentów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Partner premium salata osiągnęła 24 896 557 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 896 557 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 951 891 zł.
Zysk netto wyniósł 944 667 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 975 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 896 557 zł w 2023 roku.
• 30 799 320 zł w 2022 roku.
• 25 945 441 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -49 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 944 667 zł w 2023 roku.
• 1 844 096 zł w 2022 roku.
• 1 496 931 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Partner premium salata wynosi 22 785 649 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 409 278 zł a 62 241 393 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 717 514 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 785 649 zł w 2023 roku.
• 30 635 544 zł w 2022 roku.
• 25 793 377 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Partner premium salata wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Partner premium salata wyniosła 10 248 453 zł.
a
ktywa trwałe to 3 670 592 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 577 861 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 248 453 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 212 370 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 036 083 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 824 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 248 453 zł w 2023 roku.
• 11 032 509 zł w 2022 roku.
• 9 711 105 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Partner premium salata wyniosły 7 036 083 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 248 453 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 471 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 036 083 zł w 2023 roku
• 7 397 470 zł w 2022 roku
• 6 366 179 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Partner premium salata wykazała przychody na poziomie 24 896 557 zł.
Organizacja zarobiła 944 667 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 944 667 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku