SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD KOLEGIALNIE. DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH FUNDUSZY ZRZESZENIA,W GRANICACH OKREŚLONYCH PRZEZ ZATWIERDZONY PRELIMINARZ BUDŻETOWY,WYMAGANY JEST PODPIS OSOBY KIERUJĄCEJ BIUREM ORAZ OSOBY KIERUJĄCEJ KSIĘGOWOŚCIĄ ZRZESZENIA. DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH INNYCH SPRAW MAJĄTKOWYCH ZRZESZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU,W TYM PODPIS SKARBNIKA.
Organizacja Warmińsko-mazurskie zrzeszenie przewoźników drogowych w olsztyni osiągnęła 172 707 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 153 026 zł. Pozostałe przychody to 19 681 zł.
Całkowite koszty wyniosły 198 139 zł.
Strata netto wyniosła 45 113 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -56 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 172 707 zł w 2023 roku.
• 347 734 zł w 2022 roku.
• 375 555 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -29 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -45 113 zł w 2023 roku.
• -91 341 zł w 2022 roku.
• 38 543 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Warmińsko-mazurskie zrzeszenie przewoźników drogowych w olsztyni wynosi 646 216 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 832 419 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -120 382 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 646 216 zł w 2023 roku.
• 796 736 zł w 2022 roku.
• 1 034 980 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Warmińsko-mazurskie zrzeszenie przewoźników drogowych w olsztyni wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Warmińsko-mazurskie zrzeszenie przewoźników drogowych w olsztyni wyniosła 717 270 zł.
a
ktywa obrotowe to 717 270 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 717 270 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 708 105 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9165 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -54 373 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 717 270 zł w 2023 roku.
• 777 067 zł w 2022 roku.
• 897 659 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -42%.
Marża netto wyniosła -26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Warmińsko-mazurskie zrzeszenie przewoźników drogowych w olsztyni wyniosły 9165 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 717 270 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -23 061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9165 zł w 2023 roku
• 23 849 zł w 2022 roku
• 57 074 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Warmińsko-mazurskie zrzeszenie przewoźników drogowych w olsztyni wykazała przychody na poziomie 172 707 zł.
Organizacja zarobiła -45 113 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -45 113 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1491 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 3974 zł w 2021 roku
Organizacja Warmińsko-mazurskie zrzeszenie przewoźników drogowych w olsztyni wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 10% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do WARMIŃSKO-MAZURSKIE ZRZESZENIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYCH W OLSZTYNI