Rozpoczęcie działalności
2001-11-12
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI, PISM I DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU: PREZESA I WICEPREZESA BĄDŹ OSÓB UPOWAŻNIONYCH PRZEZ ZARZĄD STOWARZYSZENIA.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
ZGODNIE Z PARAGRAFEM 1 PODSTAWOWYMI CELAMI STOWARZYSZENIA SĄ: 1. REPREZENTOWANIE INTERESÓW RODZIN I OSÓB ZAMIESZKUJĄCYCH NIERUCHOMOŚĆ W LUBLINIE UL.RADZIKOWSKA 8 WOBEC WŁADZ SAMORZĄDOWYCH, ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ, ZWIĄZKÓW SPÓŁDZIELCZYCH, ORAZ INNYCH INSTYTUCJI ZWIĄZANYCH Z INTERESAMI CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA. 2. POMOC ORAZ ADMINISTROWANIE DOMEM PRZY UL.RADZIKOWSKIEJ 8 ZGODNIE Z PODSTAWOWYMI INTERESAMI JEGO CZŁONKÓW. 3. WZAJEMNA POMOC I WSPARCIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA, A W SZCZEGÓLNOŚCI WYSTĘPOWANIE W IMIENIU CZŁONKÓW DO INSTYTUCJI O INTERWENCJĘ W CELU PRZECIWDZIAŁANIA DZIAŁANIOM GODZĄCYM W INTERES CZŁONKÓW. 4. W PRZYPADKU RAŻĄCEGO NARUSZENIA PRAWA, STOWARZYSZENIE ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO PROTESTU. 5. WPROWADZANIE I PROPAGOWANIE NOWOCZESNYCH FORM ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W POSTACI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I KORZYSTANIA Z DOŚWIADCZEŃ INNYCH, NP.KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ. 6. NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z ORGANIZACJAMI DZIAŁAJĄCYMI W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ W CELU UZYSKANIA MOŻLIWOŚCI Z KORZYSTANIA ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH DO NP.OCIEPLANIA BUDYNKÓW I OCHRONY PRZED STRATAMI CIEPŁA, JAK I INNYCH METOD ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI. 7. PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI CHARYTATYWNEJ ZARÓWNO W ŚRODOWISKU STOWARZYSZENIA, JAK I POŚRÓD OKOLICZNYCH MIESZKAŃCÓW. 8. ORGANIZOWANIE I WSPIERANIE RÓŻNYCH FORM DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ. 9. STOWARZYSZENIE MOŻE PROWADZIĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W ROZMIARACH SŁUŻĄCYCH REALIZACJI JEJ CELÓW PODSTAWOWYCH.