SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU WRAZ Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU REPREZENTUJĄ STOWARZYSZENIE WOBEC ORGANÓW WŁADZY I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ ORAZ OSÓB TRZECICH. AKTY NOTARIALNE, UMOWY ORAZ WSZELKIEGO RODZAJU ZOBOWIĄZANIA, PEŁNOMOCNICTWA, CZEKI W IMIENIU STOWARZYSZENIA PODPISUJE PREZES LUB JEGO ZASTĘPCA ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU. REPREZENTACJA STOWARZYSZENIA W ZAKRESIE ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ JEST ZAWSZE DWUOSOBOWA, PRZY CZYM ZOBOWIĄZANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA ZACIĄGA ZARZĄD REPREZENTOWANY PRZEZ PREZESA LUB JEGO ZASTĘPCĘ WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU. DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA MOŻE ZOSTAĆ UPOWAŻNIONY JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU NA PODSTAWIE INDYWIDUALNYCH DECYZJI ZARZĄDU W OKREŚLONYM WCZEŚNIEJ ZAKRESIE.
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych jest organizacjąnon-profit, której głównym celem jest wspieranie i reprezentowanie interesów przewoźników drogowych działających na terenie Zachodniopomorskiego regionu. Organizacja ta oferuje szereg usług, które mają na celu ułatwienie działalności swoim członkom oraz podniesienie standardów w branży transportowej. ZSPD zapewnia szeroki wachlarz szkoleń, które są istotne dla zawodowych kierowców oraz właścicieli firm transportowych, a także oferuje pomoc w pozyskiwaniu licencji wymaganych do legalnego wykonywania transportu drogowego. Stowarzyszenie współpracuje z różnymi partnerami, co pozwala mu na oferowanie preferencyjnych warunków ubezpieczeń dla swoich członków. Dzięki organizacji, przewoźnicy mogą zyskać dostęp do istotnych informacji o rynku transportowym, nowych regulacjach prawnych oraz możliwości zwrotów VAT na usługi transportowe. ZSPD angażuje się również w działalność lobbyingową, mając na celu poprawę warunków pracy przewoźników i rozwój branży transportowej w regionie.
W skrócie
Wsparcie dla przewoźników drogowych w Zachodniopomorskiem
Szkolenia dla kierowców i właścicieli firm transportowych
Pomoc w uzyskiwaniu licencji transportowych
Preferencyjne ubezpieczenia dla członków stowarzyszenia
Informacje o rynku transportowym i regulacjach prawnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zachodniopomorskie stowarzyszenie przewoźników drogowyc osiągnęła 1 244 188 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 832 177 zł. Pozostałe przychody to 412 010 zł.
Całkowite koszty wyniosły 422 326 zł.
Zysk netto wyniósł 409 851 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 244 188 zł w 2023 roku.
• 1 134 471 zł w 2022 roku.
• 913 162 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 34 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 409 851 zł w 2023 roku.
• 366 311 zł w 2022 roku.
• 179 268 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zachodniopomorskie stowarzyszenie przewoźników drogowyc wynosi 6 473 700 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 866 282 zł a 21 359 129 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 387 140 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 473 700 zł w 2023 roku.
• 5 919 007 zł w 2022 roku.
• 4 748 560 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zachodniopomorskie stowarzyszenie przewoźników drogowyc wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zachodniopomorskie stowarzyszenie przewoźników drogowyc wyniosła 5 382 477 zł.
a
ktywa trwałe to 4 660 222 zł.
a
ktywa obrotowe to 722 255 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 382 477 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 339 782 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 695 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 273 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 382 477 zł w 2023 roku.
• 4 976 006 zł w 2022 roku.
• 4 702 889 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 33%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zachodniopomorskie stowarzyszenie przewoźników drogowyc wyniosły 42 695 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 382 477 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 695 zł w 2023 roku
• 46 075 zł w 2022 roku
• 139 269 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zachodniopomorskie stowarzyszenie przewoźników drogowyc wykazała przychody na poziomie 1 244 188 zł.
Organizacja zarobiła 440 241 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 390 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 409 851 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1292 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 390 zł w 2023 roku
• 20 530 zł w 2022 roku
• 9333 zł w 2021 roku
Organizacja Zachodniopomorskie stowarzyszenie przewoźników drogowyc wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do ZACHODNIOPOMORSKIE STOWARZYSZENIE PRZEWOŹNIKÓW DROGOWYC