SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU MOT W ZAKRESIE PRAW I ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH MOT, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM ZAWSZE PREZES LUB WICEPREZES
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. KREOWANIE I PROMOWANIE POZYTYWNEGO I ATRAKCYJNEGO WIZERUNKU WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH RYNKACH TURYSTYCZNYCH, WSPIERANIE ROZWOJU TURYSTYKI ZGODNIE ZE STRATEGIĄ ROZWOJU WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO,INTEGRACJA ŚRODOWISK TURYSTYCZNYCH WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ SEKTORA PUBLICZNEGO Z NIEPUBLICZNYM SEKTOREM GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ, STOWARZYSZENIAMI DZIAŁAJĄCYMI W SEKTORZE TURYSTYKI I INNYMI ORGANIZACJAMI I PRZEDSIĘBIORCAMI,PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA ZWIĘKSZENIE LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE, DZIAŁANIE NA RZECZ WZROSTU ZNACZENIA TURYSTYKI W GOSPODARCE WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO,PROWADZENIE INFORMACJI TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE MAŁOPOLSKIM I O WOJEWÓDZTWIE MAŁOPOLSKIM, INICJOWANIE, OPINIOWANIE I WSPOMAGANIE PLANÓW ROZWOJU I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE PLANOWANIA I REALIZACJI IMPREZ TURYSTYCZNYCH, USŁUG TURYSTYCZNYCH I PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH, SZKOLENIE I DOSKONALENIE KADR TURYSTYCZNYCH, PROWADZENIE BADAŃ, ANALIZ I MONITORINGU, STWARZANIE WARUNKÓW DO POWSTAWANIA I PROMOWANIA PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH W WOJEWÓDZTWIE MAŁOPOLSKIM, POPULARYZACJA W SPOŁECZEŃSTWIE, JAKO FORMY AKTYWNEGO WYPOCZYNKU, WSZELKICH SPOSOBÓW SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU, ZGODNYCH Z WYMOGAMI ZACHOWANIA CZYSTOŚCI ŚRODOWISKA NATURALNEGO ORAZ OCHRONĄ DÓBR KULTURY, ROZWIJANIE I PROMOWANIE INICJATYW, POSTAW I DZIAŁAŃ SPRZYJAJĄCYCH TURYSTYCE W KONTEKŚCIE ROZWOJU KULTURY ORAZ POSZANOWANIA I OCHRONY ŚRODOWISK, ORGANIZOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ I KULTURALNEJ ZWIĄZANEJ Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W ZAKRESIE TURYSTYKI, PROPAGOWANIE DZIAŁALNOŚCI Z ZAKRESU KRAJOZNAWSTWA, EKOLOGII ORAZ OCHRONY DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO, ORGANIZOWANIE WYDARZEŃ KULTURALNYCH, KONCERTÓW, FESTIWALI ORAZ PROWADZENIE DZIAŁAŃ Z ZAKRESU ZACHOWANIA I PROMOCJI DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, (...) CIĄG DALSZY W §6 STATUTU
Produkty turystyczne: serwis narciarski, szlaki, trasy kulinarne
turystyczna regionu Małopolski oraz jego stolicy Krakowa, zarówno w kraju, jak i za granicą. Organizacja prowadzi szereg działań, które mają na celu zwiększenie świadomości turystycznej i zachęcanie podróżnych do odwiedzania regionu. W ramach swojej działalności MOT realizuje kampanie promocyjne, takie jak 'Małopolska cel podróży', które podkreślają gościnność, różnorodność i nieustanną otwartość mieszkańców regionu na turystów. Jednym z ważniejszych programów organizacji jest 'Małopolska Aktywnie Zimą', który podpowiada, jakie atrakcje i miejsca warto odwiedzić w sezonie zimowym. W ramach działań promocyjnych organizowane są konkursy, takie jak 'Turystyczne Skarby Małopolski', które mają na celu odkrywanie i rekomendowanie turystom najciekawszych miejsc i atrakcji w regionie. Laureaci konkursów są wpisywani na specjalną mapę atrakcji turystycznych, co dodatkowo zwiększa ich widoczność wśród odwiedzających.W strukturze MOT znajdują się również produkty turystyczne, m.in. Małopolski Serwis Narciarski, Szlak Architektury Drewnianej, muzyczny projekt 'Muzyka zaklęta w drewnie', oraz Małopolska Trasa Smakoszy, która skupia się na promowaniu lokalnych specjałów kulinarnych. Instytucja współpracuje również z innymi podmiotami turystycznymi, tworząc tym samym bogatą ofertę atrakcji, które mogą przyciągnąć turystów o różnych zainteresowaniach.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MAŁOPOLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZN