Organizacja Ved vehicle engineering & development osiągnęła 2 367 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 278 000 zł. Pozostałe przychody to 89 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 538 000 zł.
Strata netto wyniosła 260 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 382 051 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 367 000 zł w 2023 roku.
• 2 512 000 zł w 2022 roku.
• 1 731 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -43 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -260 000 zł w 2023 roku.
• 59 000 zł w 2022 roku.
• 172 000 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ved vehicle engineering & development wynosi 1 578 000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 917 500 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 189 141 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 578 000 zł w 2023 roku.
• 2 084 667 zł w 2022 roku.
• 2 139 750 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ved vehicle engineering & development wynosi 0,70%. To oznacza, że firma ma szansę 0,70% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,115% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,70% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 181 000
zł.
Koszty operacyjne Ved vehicle engineering & development wyniosły 2 483 000
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
26 162 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 181 000 zł w 2023 roku
• 59 000 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ved vehicle engineering & development wyniosła 2 835 000 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 016 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 819 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 835 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -77 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 912 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 383 147 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 835 000 zł w 2023 roku.
• 3 063 000 zł w 2022 roku.
• 3 185 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 338%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ved vehicle engineering & development wyniosły 2 912 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 835 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 483 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 912 000 zł w 2023 roku
• 2 831 000 zł w 2022 roku
• 2 788 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2023 roku
• 92% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ved vehicle engineering & development wykazała przychody na poziomie 2 367 000 zł.
Organizacja zarobiła -260 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -260 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 26 000 zł w 2022 roku
• 49 000 zł w 2021 roku
Organizacja Ved vehicle engineering & development wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Koszewski Marek
posiada 58 udziałów, które stanowią 47.2% firmy.
Gawart Edward
posiada 58 udziałów, które stanowią 47.2% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Koszewski Marek (47% udziałów)
• Gawart Edward (47% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.11.2017 do 15.06.2021:
• Koszewski Marek (48% udziałów)
• Gawart Edward (48% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 05.07.2001 do 16.11.2017:
• Koszewski Marek (50% udziałów)
• Gawart Edward (50% udziałów)
Podobne organizacje do
VED VEHICLE ENGINEERING & DEVELOPMENT