TOTALENERGIES MARKETING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000019835
NIP
5220100798
REGON
010013868

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
255,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,3 mld
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
73,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,3 mld
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 80
Kod pocztowy
00-175
Rejestracja
2001-06-27
Rozpoczęcie działalności
1992-12-09
Kapitał zakładowy
56865000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
TotalEnergies Marketing Polska jest dynamicznie rozwijającą się firmą operującą wsektorze energii, która przekształca się, aby sprostać nowoczesnym wyzwaniom i dostarczać innowacyjne rozwiązania w zakresie energii odnawialnej oraz tradycyjnych paliw. Organizacja oferuje szeroką gamę produktów oraz usług, w tym oleje silnikowe dla różnych segmentów rynku, takich jak motoryzacja, przemysł i rolnictwo. TotalEnergies wyróżnia się na tle konkurencji dzięki aktywnemu podejściu do zrównoważonego rozwoju oraz dbałości o środowisko, co skutkuje zaangażowaniem w projekty energii odnawialnej, takich jak lądowa i morska energetyka wiatrowa oraz fotowoltaika dla przemysłowych klientów. Firma proponuje również zróżnicowane asfalty oraz specjalistyczne środki smarne, kierując swoje usługi do różnych branż, co potwierdza ich wieloaspektowe podejście do potrzeb klientów. Dodatkowo, TotalEnergies inwestuje w rozwój elektromobilności, oferując innowacyjne aplikacje i myjnie samochodowe, które zwiększają komfort korzystania z nowoczesnych rozwiązań transportowych.
W skrócie
  • Produkcja olejów silnikowych dla motoryzacji, przemysłu i rolnictwa.
  • Zarządzanie projektami energetyki odnawialnej, w tym wiatrowej i fotowoltaicznej.
  • Dostawa asf altów i specjalistycznych środków smarnych.
  • Inwestycje w rozwój elektromobilności i infrastruktury ładowania.
  • Oferowanie myjni samochodowych i usług do ich obsługi.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Totalenergies marketing polska osiągnęła 1 295 764 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 291 268 000 zł. Pozostałe przychody to 4 496 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 217 375 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 73 893 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 77 602 167 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 295 764 000 zł w 2023 roku.
• 1 559 529 000 zł w 2022 roku.
• 1 159 340 000 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8 600 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 893 000 zł w 2023 roku.
• 71 537 000 zł w 2022 roku.
• 51 838 000 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Totalenergies marketing polska wynosi 1 257 657 167 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 98 242 500 zł a 3 239 410 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 92 586 361 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 257 657 167 zł w 2023 roku.
• 1 422 309 500 zł w 2022 roku.
• 1 043 946 583 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Totalenergies marketing polska wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Totalenergies marketing polska wyniosła 255 113 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 30 504 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 224 609 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 255 113 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 130 990 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 124 123 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 039 167 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 255 113 000 zł w 2023 roku.
• 261 390 000 zł w 2022 roku.
• 226 816 000 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Totalenergies marketing polska wyniosły 124 123 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 255 113 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 438 833 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 124 123 000 zł w 2023 roku
• 132 756 000 zł w 2022 roku
• 141 881 000 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Totalenergies marketing polska wykazała przychody na poziomie 1 295 764 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 93 335 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 19 442 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 893 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2 023 500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 442 000 zł w 2023 roku
• 17 880 000 zł w 2022 roku
• 15 248 000 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Totalenergies marketing polska wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Totalenergies Marketing Services Société Par Actions Simplifiée posiada 568650 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 03.10.2022 jest Totalenergies Marketing Services Société Par Actions Simplifiée kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 02.12.2021 do 03.10.2022 była Totalenergies Marketing Services Uproszczona Spółka Akcyjna kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 27.11.2019 do 02.12.2021 najwięcej udziałów posiadała Total Marketing Services Uproszczona Spółka Akcyjna. Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do TOTALENERGIES MARKETING POLSKA