SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA ZRZESZENIA, Z ZASTRZEŻENIEM § 47, UPOWAŻNIENI SĄ JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES LUB NA PODSTAWIE ICH UPOWAŻNIENIA DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. PEŁNOMOCNICTWA, AKTY NOTARIALNE ORAZ UMOWY PODPISUJĄ PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU ZRZESZENIA.
Organizacja Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok osiągnęła 1 995 355 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 995 355 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 937 571 zł.
Zysk netto wyniósł 57 784 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 104 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 995 355 zł w 2022 roku.
• 1 835 830 zł w 2021 roku.
• 1 827 670 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 57 784 zł w 2022 roku.
• 11 640 zł w 2021 roku.
• 128 725 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 64 tys. zł.
EBITDA Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 78 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
6097 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 63 539 zł w
2022 roku.
• 12 893 zł w
2021 roku.
• 136 598 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
7326 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 77 581 zł w
2022 roku.
• 26 195 zł w
2021 roku.
• 148 650 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 1 855 213 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
293 839 zł a 4 988 388 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 129 345 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 855 213 zł w 2022 roku.
• 1 521 443 zł w 2021 roku.
• 1 975 616 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 676 580
zł.
Koszty operacyjne Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wyniosły 1 931 816
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
38 834 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 676 580 zł w 2022 roku
• 669 924 zł w 2021 roku
• 609 967 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2022 roku
•
37% w 2021 roku
•
36% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wyniosła 534 665 zł.
a
ktywa trwałe to 142 883 zł.
a
ktywa obrotowe to 391 782 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 534 665 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 391 785 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 142 879 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 71 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 534 665 zł w 2022 roku.
• 454 692 zł w 2021 roku.
• 411 712 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wyniosły 142 879 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 534 665 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 142 879 zł w 2022 roku
• 120 028 zł w 2021 roku
• 88 688 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
• 22% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wykazała przychody na poziomie 1 995 355 zł.
Organizacja zarobiła 63 539 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5755 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 57 784 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1439 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5755 zł w 2022 roku
• 1230 zł w 2021 roku
• 7873 zł w 2020 roku
Organizacja Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
BIAŁOSTOCKIE ZRZESZENIE TRANSPORTU W BIAŁYMSTOK